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Innsbruck, Universitäts- und Landesbibliothek Tirol (ULBT), Cod. 766
IOHANNES GRÖSSEL DE TITTMONING. EXPOSITIO ARBORIS CONSANGUINITATIS ET AFFINITATIS
Olim: II 4 D 9    Papier   252 Bl.   220 x 155   Wien (?), Mitte 15. Jh.
Provenienz/Letztbesitzer: Stams

Die folgenden Daten sind Auszüge aus dem gedruckten Katalog der Handschriften der Universitäts- und Landesbibliothek Tirol in Innsbruck (siehe unten angeführte Literatur). Diese Daten, insbesondere die Bibliographie, werden laufend korrigiert und ergänzt. Addenda und Corrigenda zum gedruckten Register finden Sie hier.

  Abbildungen von Ir1r221r224v226v227r227v243r248r250v
 Wasserzeichen:  Metadaten  |  Vorschau Bilder  |  Einzelbilder: fol. 4, 5, 242, 244.
Literatur zur Handschrift:
Kat. Innsbruck 8, 367-369



Lagen: 21.VI251(252). Zählung beginnt mit Bl. 2. Bl. 251 teilweise herausgerissen. — Kursive Bastarda von zwei Händen. Schreiberwechsel Bl. 95/96. — Bl. 221r, 224v, 226v—227v, 243r, 248r, 250v graphische Darstellungen zu Arbor consanguinitatis bzw. affinitatis. — Schmuckloser gotischer Einband: rot gefärbtes Schafsleder über Holz, wohl Stams, 15. Jh.
Geschenk des Friedrich Weitenauer (immatrikuliert in Wien 1437) an Stams im Jahr 1473.
Walter Neuhauser − 2012-02-08

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"Kat. Innsbruck 8", "RS"
alle Initien
(1r-213r) IOHANNES GRÖSSEL DE TITTMONINGLectura super II Librum Sententiarum (Stegmüller RS Nr. 451).
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1r Creationem rerum insinuans scripta. Liber secundus in quo determinat magister de rerum creatione et earum ornatu et dotatione
(216r-250v) EXPOSITIO ARBORIS CONSANGUINITATIS ET AFFINITATIS (nach X.10.14.9) = tw. in Anlehnung an FRANCISCUS DE ZABARELLIS: Commentarius in quartum librum Decretalium.
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216r In expositione arboris consanguinitatis et affinitatis plurimi laboraverunt inter quos et si non sit multa diversitas in sententia 766, 216r Circa affinitatis arborem quaeritur primo quid sit affinitas. Respondet Iohannes Andreae quod est personarum proximitas ex carnali copula proveniens 766, 234v Quaero quid sit publica honestas , dic quod est impedimentum quod nec ex consanguinitate nec ex affinitate procedit 766, 241r Quaero quid sit cognatio spiritualis, dic praemittendo quod duplex est quae impedit et dirimit matri-monium 766, 244v Quaero quid est cognatio legalis, dicit Hostiensis quod est civilis propinquitas per quam quis reputa-tur filius 766, 249v Legitimi et naturales, naturales legitimi 766, 249v